Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Monday, October 19, 2009

arghhh ishhhhhh

ya ampun bosan siut....
hari nie aku keseorangan jerk nie kat department aku..
sengal pala otak aku cam gini...

walaupun jalan adalah super lengang masa nak datang keja tadi..
tiada sebarang jammed yang cam slalu..

tapi kat opis nie aku rasa otak aku dah jammed dah..
xdapat nak berpikir secara rasional dah...sebab terlampau bosan..

nie yang buatkan aku rasa malas nak buat keja nie...
nie yang buatkan aku nak berpesbook dari kul9 sampai kul 6 nie...
~wakakakakakakakakak~
*walhal dah memang pemalas kan...alasan...*

6 comments:

POSH76 said...

aku lagi suker takde org kat opis...leh ake main tenet sepuas2 hatinyer...mcm opis nie aku yg empunyer...hehe

lidasyah said...

ida pun dilanda kebosanan yg amat sangat.. adoi!!!!!!!!!!!!!

Cik Yayang said...

Biasa la, kekadang time ada org, nk rasa cm smua org takde..tp bila takde org...sanggap la pulak ek..

Mjawab soalan purplecious--> bak email meh...cik yayang invite..:-) tp blog cik yayang simple2 ajer, takde update bnyk mana pn lagi..

nURmALa mAZLan said...

wahhhhhhhh
syok nyer keseorgan..
x de org ganggu kan

zura@iwan said...

ala bosan ke...mn yg len coti lg yer..

kojah said...

sy pun malashhh kak...

tolongggggggg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails