Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Wednesday, October 14, 2009

Beraya Kat Jinjang

sabtu lepas aku dapat undangan jemputan ke rumah terbuka..
one of the my blogger prenz... IDA ..
*thanks sudi jemput akak yer..wah terharu..tergaru aku...*

first time gak nie nak jumpa dia nie...
xpa..kita terjah sajork....apa salahnya mengeratkan hubungan silaturahim kan..

as usuall...harus la pegi dengan en laki kesayangan hamba la kan...
en shukri peneman setia...
eh bukan dengan laki aku jerk taw...
cousin aku tue pun..
nyibuk skali....ok la..kami kan adik beradik..harus la bersama2...
apa yang penting...kerjasama...

*tiba2 jadi wonderpet kan...*



dalam perjalanan..pasangan biru yang romantik...
hahahahah geli lah...romantik la sangat kan...



en shukri tengok sini skit bleh dak...


harus la muka aku bersepah2 dalam nie kan....
jaja muka sekali skala...
*eh ye ke..skali skala nie....*


call tuan umah tanya direction nak ke umah dia.....
pas tue cari la kan...first time ok aku masuk area jinjang nie...
nasib baik xsesat barat sangat kan...
cuma mula2 tue la..tersalah masuk simpang..
dah masuk simpang kawasan pembuangan sampah plak...
wakkakakakakakakakakakak *ida akak salah masuk simpang ok...scary taw...*

nasib baik jumpa jugak last skali..hehehhehehehe
ko x..dah aku beraya kat umah cino bukit jinjang tue kang....

mula2 tue cam segan jugak kan..nak main terjah jerk nie..
dah la dia punya open house nie leh tahan ko...siap berkhemah bagai...
sampai jerk kat simpang depan umah dia...
dah nampak batang hidung tuan rumah dah...
ehheheheh sengih jerk dari jauh....

dia nie sangat2 friendly ok....langsung xda rasa segan taw jumpa nan dia..
walhal tue lah pertama kali aku jumpa dengan dia..
dah macam dah lama kenal jerk...
maybe sebab sebelum tue kitorang dah 2-3 hari berborak kat YM kot...

so macam dah kenal antara satu sama lain jerk....
*ida...terus ilang rasa malu akak jumpa ko...wakakakakka*


gambar aku dengan tuan umah....
ohhh napa muka aku cam scary jerk nie.....
*ida ko obershadow akak ke????wakkakakakakakaka*



aku nan my crazy cousin...



mr wonderpets aku...
en shukri yang tengah dok makan sate... muka sememeh jerk..



hero ida yang sangat lasak dan sangat susah nak amik gambar ...

nie pun puas en shukri dok shot nie...nasib la dapat walaupun sipi2 kan...

tuan tanah pun nak makan ke????

lepak kat umah dia xlama sangat pun..sebab nak ke sungai buloh nan bukit subang pulak...

lepas dah kenyang makan mee hoon sup nan sate...*sodap la ida sate tue..*

kitorang pun mintak diri la kan...xkan nak dok lama2 plak kan..

kang tuan tanah soh aku bakar sate ganti laki dia lak kang..*ahhahahahaahahha*


tengok la si putera tue..memang lasak n cute jerk..
geram jerk aku nan en shukri tengok....
~ ko taw ida..laki aku tue suka kat budak2..sebab tue dia dok pulun nak amik gambar anak ko tue...~


sebelum balik harus la bergambar dulu kan....



alamak nampak cam buncit jerk perut aku kan....
*opppsss jangan usha lelebey yerk...*
p/s: deqna, ko pun pegi ke..kita salah time..ko x..leh jumpa lagi kan..kat umah ida...


4 comments:

Deqna said...

wah sedodon gitu.. very the loving couple..hehe

haah lah kita gi jgk.. tapi awal sikit lah.. kalau tak leh jumpa dan bergambaran bersama...

satay ida sedap kan? nasib tak tapau...hahahahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

Deqna..

hahahha loving la sangat tue..
tue la..kot x..leh kita bergedik kat sana kan.. :)
hahaahah tapau...

Norlida said...

PuRpLeLiCiOUs LoVe : akak thanks sudi datang.. ye ida mmg ramah smpi akak speechless er.. hii.. thats me sis...

thanks for coming..

NeenaAnuar said...

uhuhuhuhu.. kite yg tak dpt nak joint kannn.. takper.. maybe next time kann.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails