Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, October 13, 2009

Kenapa Bah Kau Berubah..

tajuk rasa2 nak pelempang diri sendiri sampai sedar dari alam mimpi jerk...
dah meroyan gamaknyer..budak sorang nie....


aku taw korang pun musti dah sakit hati..
asal buka blog jerk..xda cita baru...
asal buka blog aku jerk...xabis2 nan cita makan2 kat umah aku kan...
sabar2 no..nanti akan ku updatekan..sampai korang mual lak nak baca...
*wah glamerkah ko..ramaikan readers ko..sentap di sini..*

sebenarnya aku ada banyak sangat N3 yang nak share nan korang semua..

lagipun sebabkan this week rasa macam xbrapa nak sihat jerk kan...
badan dah sakit2..nak sentuh pun rasa sakit menyucuk2 jerk...
pas tue rasa penin dan sakit kepala sangat..
perut pun cam xbrapa nak selesa....
so aturcara pengupdatan terpaksa di tunda kan..

*lagipun gambar aku lum transfer lagik...*
banyak gila ko gambar...bayangkan la..sabtu jerk aku attend 4 open house...
soka...soka..soka...dapat makan pree kan...*ikhlas dari hati ku*

xda la..korang jangan la kecik hati..aku xda la keji sangat..
pegi umah korang semata2 nak makan jerk..
bak kata orang...klu kita dah dapat jemputan..adalah tidak baik kita xpegi..
kalu xda apa2 kemudaratan kan...

k la..nanti klu aku dah transfer gambar semua..
akan ku gagahkan diri menjadi suria perkasa itam menupdate..
secara berturut2......korang jangan la segan2 a.k.a malu2 miow2 nak singgah kat blog aku lagi nyek...

aku lum pencen lagi dari dunia blogging..cuma nak rehat skit jerk...


3 comments:

Norlida said...

ala ingatkan dah ada new update la tadi...huhuhu.. takper la akan ku tunggu ngan penuh kesabaran....

A.I said...

harus kau gagahkan diri kau jugak! :P

Pepel BoNda AmaNi said...

lidasyah

tungggggggggguuuuuuuuu

ai

hahaha gagah perkasa ok..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails