Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, October 1, 2009

beraya kat tepen...

sebelum bertolak balik kl...
kitorang singgah kat umah maksu aku dulu dekat tepen..
dah nama pun raya kan..
harus la ku singgah semua umah sedara mara kan...

mula2 tue singgah dekat umah makteh aku dulu dekat seberang jaya..
sekali xda orang la pulak....
dia dok ingatkan aku nak datang malam..
xpa la xda rezeki la aku nak kebas kueh2 dia...~wakakakakak~


sampai dekat umah maksu aku dekat kemunting..dalam kul 5.45 cam tue...
dia lum balik keja lagi...
aku dekat en shukri dok melepak jerk kat depan umah dia tue..

kul 6.30 cam tue baru maksu aku sampai..huhuhuh naik kematu bontot aku dok ataih buaian tue..
nunggu diorang sampai umah...


cinonet yang pantang nampak camera...
kecik2 dah pandai ber chamwhore ko kan ammar...


puting yang sentiasa di mulut..

en shukri yang memang sangat suka dekat budak...

kebetulan gambar nie 2-2 orang pejam mata...hehehehe


sampai baring2 la nak bergambar...

gambar dengan aku pun harus la ada gak kan...

sweet jerk beratur jerk tersusun cam nie..

budak kuat makan....

nie dia dah start nak meraung la nie....


lepak2 kat maksu aku sampai kul 8.30 pm..
pas tue..barulah kitorang beransur balik kl...


gile en shukri speed...dari tol changkat jering kul 9p.m
sampai tol subang 11.40p.m..
tue pun berhenti 1/2jam dekat hentian simpang pulai...
ish2...tue baru nek wira tue...
kot nek honda nanti tue xtaw la cam na...
*wah honda katanyer...honda ex5 la gamaknyer...*


p/s: gila penat...beraya sakan start dari jumaat malam sampai le ahad malam...
fuhhhhh memang berbaloi2...akhirnya dapat gak aku melaram baju raya aku...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails