Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Tuesday, October 6, 2009

makan lagik..

matik la kan..N3 yang xabis2 dengan makanan jerk...
hari nie kat opis aku xtaw la antu mana dah meresap masuk dalam badan ntah..
tadi masa otw datang keja
singgah gerai nasi lemak dekat nan umah aku tue..
nampak bihun goreng...ok la cam teringin nak makan..
aku pun beli la..bihun goreng....
jap g nampak lak kueh sugi...wow kueh sugi makcik nie memang mabeles..
sodap btoi...
aku pun beli la kueh sugi 2 ketoi + kueh kacang 1 ketoi...
tiba2 nampak lak karipap sadin...
langsung beli kipap sadin 2 + kipap kentang 1

muka budak tamak...semua benda nak beli..

gila mentedarah kan beli makanan belambak2 tue..
dah macam nak buat open opis lak gayanyer.....



nie menu bekpest aku tuk hari nie...


kueh sugi yang sodap sangat....


bihun goreng letak telur mata kebau nan sambal...
pehhhh memang terangkat la....

pandangan atas lak...

hahahahahah aku anak jin...makan xpadan dengan saiz badan...

sila jangan terpedaya...
walaupun aku beli semua tue..tapi idak ler aku makan semua tue serentak..
aku idakler membela kan dalam badan nie...
bihun tue pun aku makan xabis..en tong la yang makan balance bihun tue...
kueh2 tue sampai skrang aku lum makan...
xpa la jap2 g aku makan la....

tue la perangai aku...tengok semua benda teringin..
jap g beli...makannyer idak ler seberapa pun....
salah satu sebab en shukri naik hantu nan aku....
wakkakakakakakakakakakakakakakakaka
syhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jangan bagitau en shukri taw.....


hari2 makan sampai perut sengkak semacam jerk kan..
dah tue ngantok jerk kat opis....
harus lepas nie berat badan aku naik lagi 3kilo kot....

mulai esok aku nak diet la....*azam sempena depavali*

k la..aku nak sambung buat keja...
~budus punya system e-procurement rhb nie....cam sengal taw..nie yang buatkan aku rasa lapar jerk nie...tekanan btoi aku buat e-procure nie....~

9 comments:

Redbloodsnow said...

uiiii..sorg jek mkn tuh ea. giler tamak weh...hahaha. mehh lanting kat zie ckit mehh mehhh. awal org chop bihun goreng tuh..yummm yumm


:D

SyaNa said...

sedap nye letak telur mata kerbau nan sambal ko tu
aku da la pose
huhuhu

zura@iwan said...

muka eida cam muka sepupu kita la..hikss

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Redbloodsnow

hahahahaha gila tamakkan..tue la hari nie ada bela2 kot..wkakakakakaka

SyaNa

hehehe la posa ka..xpa2..teruskan berposa..

zura@iwan

ya ka??? dah jumpa lagi 5 orang sat g...cukup la 7 yang serupa nie kang...eeeeeeeeeeee

[z@ck] said...

hahaha..
xpa..kenyang perut suka hati...
sedap lapulok mee goreng telur extra tu..haish..

Deqna said...

wah banyaknya makan.. tapi badan kecik je.. sungguh bertuah....

tapi bab kipap tu.. cam mencarus lah bunyi dia...

p/s: Yus.. apa email awak nie? kata suh invite.. tapi tak taulah ur email

NeenaAnuar said...

perrghhh... bee hoon with sambal! my favorite lol!!

Redbloodsnow said...

wakakaka..ade bela²??? bela antu raya ler tuh..kahkahakah

lariksssssssssssssssssssss :D

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

NeenaAnuar

heheheeh bee hoon tue memang sedap... :)

Redbloodsnow

anto makan2 ...sebab asyik la nak makan jerk...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails