Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, May 23, 2010

Tag On Sunday

hapie sunday tawan2....apa program sunday korang....
sila jangan tanya aku..sebab nie tengah memendam rasa nie...
huhuhuhhhuhu en shukri kena g opis la plak hari nie...
tension..tension...dah la semalam satu hari aku dok umah jerk.....
tepi dah otak aku nie... *wah kena dok umah jerk dan2 la otak tepu time tue kan..*

ok la..sebagai penyubat hati yang lara.. :P meh la aku siapkan tag yang aku dapat nie
siapakah pemberi yang sangat baik hati...mendera aku...nie.. :P

ohhhh di persembahkan...nie lah orangnyer... MISS POSH

cara2 nak buat tag nie...senang jerk...ikut jerk....cam yang di highlight kan kat bawah tue yer..tawan2....

Copy to your own notes...
Erase my answers...
Enter yours and tag twenty (20) people...
Use the first letter of your name to answer each of the following questions...
They have to be real...
Nothing made up...
If the person before u had the same first initial, you must use different answers...
You cannot use any words twice...
and
You can't use your name for the boy / girl name question...

1. What is your name? : Purplelicious a.k.a miss purple (matik la xikut syarat kan..If the person before u had the same first initial, you must use different answers... ) tapi lantak la di c2 kan..aku kan suka hati aku..

2. A four letter word : Purp ????????? hahahahaha keji jerk bunyiknya..tapi xpa..maksudnya tue..budak cute..lagi comey..lagi manis..lagi pemalu... (matik la kena kutuk nanti haahahhaha)


3. A boy's name : Pian

4. A girl's name : Peah... (asal dari kampung harus la pilih nama2 kekampungan skit kan.. :P)


5. An occupation : Photographer


6. A colour: palevioletred (sila rujuk code html yer tawan2 nak taw kaler apa...)

7. Something you wear : Pario

8. A food : Pancake (uwaaaaaaaaaaaaaaa aku teringin sangat nak makan pancake mc'd tue..huhuhuhuhuh)

9. Something found in the bathroom : Pantene Hall Fair Control....


10. A place : Puncak Jalil (jemput datang kawan2..)


11. A reason for being late : Period Pain (nie dolu2 la...la nie dak la..)


12. Something u shout: Pelempang orang2 yang sangat menyakitkan hati..


13. A movie title : P.S I Love You


14. Something u drink : Pineapple juice (ohhh dah lama xminum air nie..)


15. A musical group : Pussycat Dolls


16. An animal : Peguin


17. A street name : PUJ 1/11 (mai la umah aku...)


18. A type of car : Perodua


Tag untuk 20 orang..masya-allah bapak banyak kan...tapi aku dengan baik hati nya tanak tag sapa2....hehehehehe....dun worie k..tapi klu sesapa teringin nak buat..silakan...jangan segan2...


notakakikuberbunyi : hari nie my best buddiey jemput makan laksa kat umah dia..heheheheh release skit tension aku... korang g berjimba mana wei hari2 cuti nie... :(

11 comments:

its me said...

aku duk umah...semlm aku masak tak jadi..today duk pk nak masak ape la..kot nyer nak makan luar ker..layan laksa mcm sedap jerk

NeenaAnuar said...

kite dah banyak giler hutang tag nie... biler lar nak wat! huhuhuhu.....

Ena said...

HUH..

lege tak tag sesape dah.. riso akak ni..utang semakin bertambah.. hoho..

psstt!! photographer rupenuyer ieda nir yeh!.. patut la gambo cantek2.. hehehe..

shuhadah Zainol said...

tingin nak makan pancake mc.d?? ajak la e.syukri p.. xpon terus dial 1300 13 1300... hehehe...

shu x pi mana gak cuti weekend... sbb..wat doa selamat skit antaq pi masjid..hehe.. so, bz as runner..hahaha...

Unknown said...

rajin buat blogwork yer......ada ke words ni suka suki aku jer rosakkan bahasa

berbelit2 lidah nak sebut nama kaler tu hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

Ms AiReEn MoHd ~ tue la beb..aku membosan gila dok umah semalam...
nasib baik malam semalam kuar jugak pegi umah member aku makan laksa..pehhh terbaik nok... :P

Pepel BoNda AmaNi said...

NeenaAnuar ~ heheh sama la nan kita nie..tag sis pun kita ada hutang lagi rasanya..buat2 lupa leh dak?? :P

Pepel BoNda AmaNi said...

Ena ~ hahahahaha photographer suka suki jerk..hahahahaha jangan cam tue kak..majoriti gambar kat dalam nie..semua pakai phone jerk pun.. :P

Pepel BoNda AmaNi said...

Siti Shuhadah Zainol ~ dah dapat dah...

Pepel BoNda AmaNi said...

POSH76 ~ hahahah sama la beb ngan aku..terbelit2 lidah aku nak menyebutnya.. hahahahah

Mimy Hamid said...

hari ahad ko pun rajin ngetag kan...rajinnnnnnnnnnn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails