Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, May 20, 2010

Melentik sudah..sekrang meh kita meleper plak..

motip kan tajuk semua agak ganazzzz tuk di perdengarkan di halwa telinga...
*fuhhhhhh gila ayat sekali kuar...halwa jadinya... :P
eh tapi halwa labu pun sodap kan....huhuhuhu no.no..no..kang aku teringin kang mana nak cari...*


ok2...tuk tidak menghampakan...aku di hari cuti...
dok umah satu hari....meh la layan perasaan...dengan buat cokodok manis...
nie tea time la nie kononnya...
tapi dah membawa ke magrib dah pun..
baru terhidang cokodok nie atas meja......

al-maklum la...awal2 tue gasak melawan tido dengan en shukri..
*wah melawan tido apakah??? tetttttttttttttttttttt*
ye lah... mana leh en shukri jerk membuta kan...harus la aku pun nak membuta jugak...

dah sapa soh dia tanak bawak aku kuar...
lepas zohor..tengah best2 layan hindustan...tiba2..aku tengok tepi...dah tido dah laki aku tue...

aku pun apa lagi..tutup tv...meh kita tido sama2...
baru la wonderpet..berkerjasama...
hauahuahuahauhauhauah

bangun dah kul 6 lebih...meraban time tue la nak solat asar bagai...
pas tue mandi2 turun tue..baru la..tiba2 rasa lapar kan...
apa lagi....menu yang sonang sudah...tuk tea time....

maka menjadilah......cokodok manis semanis kurma leper aku....
maklum la kan..kata dapat award pro memasak..harus la buat cokodok manis nie pun tepek kat korang kan...hehehhehehehehe...ha sapa2 lagi maw kasi aku award...cepat2...




maap la no..xbrapa nak kembung la...
dia kasi aku jerk kembung sorang2 kot...
:P



di hidang bersama teh o panas.....
aku jerk makan lelebih...laki aku makan skit jerk..
sebab dia makan nasi lak pas tue...



tea time sambil di temani lampu romantik cam gini...
xtaw la...nampak ke idak cokodok tue...
lampu kelam2 gitu kan....
kata nak romantik harus la..kena lampu suram2..
baru datang e2...aura menggatal..ahhahahahahaha tettttttttttttttttttttt



notakakikuberbunyi: hujan2 cam nie...sedap nie kalau dapat pekena cokodok pisang nie kan..huhuhu gila melebat hujan kat opis aku nie....

14 comments:

Siti Shuhadah Zainol said...

gila melebat..?? sat penang ujan la tu..bestnya..minta2 hujan ni membawa kemalam... lena sikit tidurku..hahahaha....

POSH76 said...

beromen & makan cekodok dua2 pun sama2 shedap nak2 time ujan hehe

dalila said...

layan cekodok manis laks..lama tul dh tk buat cekodok manis ni... rasanya anak2 mmg tak pernah mkn pon..asyik2 cekodok ikan bilis..

kak ina mail said...

cekodok manis suka, makan sambil lepak-lepak.pecah telur sebiji ni sedap.bertambah mithali ye, semenjak dapat apron award.khe khe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Siti Shuhadah Zainol ~ fuhh fuhhh akak dah tiup awan nie soh p penang lak.. :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76 ~ hahahahahah taw sudah..:P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

dalila ~ tue la..selalu layan cokodok ikan bilis jerk kan..sekali skala tukar cokodok manis pun best.. :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kak ina mail ~ hahahah harus la kak..kang kena tarik balik award..:P

Mimy Hamid said...

leper pun leper le janji panas masuk mulut ngapp..sedapp wooooo

Lady of Leisure said...

amboi makan kenyang2 lepas tu lampu kasi malat lepas tu tettttttt bijak bijak..
:D

NeenaAnuar said...

WoW!! something very the interesting! selalu suasana camgitu tuk makan kek... pasta... tapi nie cekodok!! Caya lar sis... kite pun teringin lah nak wat camgitu. nak2 dah lama tak makan cekodok bawang nie! :D

ratusiput said...

i lap u...u lap me...awwww...(tutup muke)

Eye_nee said...

Waduh2 semenjak mendpt Apron From Kroni ni..n3 pon berkatain masak-memask jer Chef Ungu ni...ni dah minun senja namanya ni Chef...time dah lari dah ni...berteman lampu lomatik..pergh!!
aku luku jugak budak ni kang...buat aku nak gelak jer...hahahaha...

Deqna said...

makan cekodok petang memang nikmat.. tambah pulak ngan teh o panas.. pergghh..

nanti wat cekodok bawang ngan ikan bilis pulak yer.. pastu cicah ngan cili sos..

wah .. ni yg rasa nak wat cekodok esok ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails