Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Thursday, May 13, 2010

Resume

di suatu petang...di senja yang permai...
ada sepasang suami isteri yang baru balik dari keja...
isteri sampai umah dulu...terus buka tudung on tv..
semata2 nak tengok adamaya..takut miss...intro..



cam nie lebey kurang aksi kedamparan si isteri...
wakakakakkaakakkakakakaka


dalam setengah jam kendian si suami lak sampai...
tengok isterinya yang tengah terbaring dan terlentang..
macam dugong kepanasan...lansung si suami...
menerkam kat isteri.,...
tetttttttttttttttttttttttttt tiada aksi terkaman harimau atau apa2 yang terjadi..
sebab si suami memang sengaja menaikkan kemarahan si isteri yang tengah kepanasan...
sambil tengah syok2 dok melayan adamaya....


"ishhhhhhhhhhhhhhhh tepi la......" kata si isteri dengan nada suara yang agak ngaring...kompom pakcik sebelah ingat pasangan suami isteri tue bergaduh... :P
"kalau xkacau orang sari xleh ka?????"
apa yang si suami tue buat sampai si isteri marah sangat kan...
ye la...tengah best2 dok tengok tv..si suami si tutup mata si isteri dengan tangan dia la..
g tukar channel la...dok tarik2 rambut la...macam2 la dia buat....sampai rimas ku dalam dakapanmu...(cam lagu nie ha...)


jawab si suami..."xleh la...tue dah jadi hobi dah..xcaya tengok kat resume abang...
abang dah letak...hobi..: menggangu isteri saya....."
BLEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
aku yang nak marah pun terus tergelak2........
*alamak kantoi la..si isteri tue adalah aku...hahahahahahahaha*


en shukri memang suka buat aku melalak kat dalam umah tue...camna la nanti ada anak nyek..mesti bercampur sora mak nan sora anak...dah penin haku di buatnya..


15 comments:

mrs.hanibunny said...

tak pa awak... nama pun familykan... haruslah bagi stau kampung dengar... kan kan kan...:)

SyaNa said...

ko jgn high pitching sgt
kang anak dengor
hahahaa

Siti Shuhadah Zainol said...

ya...kacau lagi si suami.. saye suka...hehehe...

Ceera said...

baru ceria rumahtangga kan..

=)

dalila said...

best aper gurau2 gitu.. hubby saya tk penah la pulak ngaco saya.. balik kang nk suh kaco la..

ratusiput said...

tgh syok tgk adamaya kan...mmg wajiblaaaaaaaaaa takble ade yg kacau.same le kite...ngah kemaruk tgk adamaya...sweet sgt ngok adam tu...ehehe..

POSH76 said...

bess apa kene terkam....mcm ni baru bess happening gitu...lepas ni dua2 lak terkam hang ...berebut nak mama hehe

Mimy Hamid said...

biasa air pompuan pitching tak tinggi tak best la kannnnnn...hehehe kelakar lak ko ngan laki ko ni...tak de keje dah ..tunggu ada anak..keje korang sesama mengulit anak le

Dee said...

oklah tu..hubby eida kaki ngusik..mesti riuh rendah nti umah...

Lady of Leisure said...

kui kui kui... ok lah tu gurau2 bawa bahagia..
:)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

SyaNa ~ hahahah tue la beb...kena kaber pitching..nanti kang terkejut baby...

mrs.hanibunny ~ hahahah tue la..mesti pakcik sebelah tue hairan nan kitorang...


Siti Shuhadah Zainol ~ haip2...auntie shu nie not gud taw.. :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Ceera ~ tue la...kang sunyi sepi jerk kang..xbest lak...

dalila ~ ahahahaha balik keja kang akak kaco asben akak dulu...ahhahaha


ratusiput ~ tue la..sweet sangat kan...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

POSH76 ~ hahahah main terkam2 la nie nyek...

Mimy Hamid ~ nanti kang xda masa lak dia nak ngulik aku kan..asyik ngulik anak jerk..dah pitching aku naik lagi..ahahahha

Dee ~ memang riuh akak..walhal tinggal berdua jerk..



Lady of Leisure ~ tue la..klu dia xda bosannya lahai...

Cik Yayang said...

Ada ek dlm resume dia? hihihi..
Gurau2 manja ok la lagi kan..:-)

si gadis said...

comeynyeee....sang suami..( the act la)

huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails