Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu..buatmu MAMA




sempena hari ibu hari nie... 9/05/2010 aku nak ucapkan selamat hari ibu...
buat semua ibu2 yang ada dekat malaysia nie....

dan yang paling utama sekali buat mama aku PUAN LATIPAH BINTI MOHD NOOR...
semoga mama sihat dan sejahtera selalu...
ketahuilah mama..adik sayang mama dunia dan akhirat..
tiada apa yang dapat adik balas semua pengorbanan mama
dalam membesarkan kami adik beradik...

adik taw..walaupun mulut mama..kadang2 takut nak dengar... (orang utara nie kan..mulut kadang2 tue...fuhhhhh berbisa ok...)
tapi hati mama suci....mama berjaya membesarkan kami tanpa kehadiran insan yang bernama suami...
lepas kematian bapak..mama yang susah payah membesar kami 3 beradik...
adik sayang mama...semoga ketabahan mama akan adik ikut...

baru adik taw macam mana perasaan seorang ibu....masa mengandong nie pun kita dah rasa kasih dan sayang dekat anak yang dalam kandungan...
apatah lagi lepas kita dah melahirkan anak kan....


MAMA ENGKAULAH RATU HATIKU....
*sama x muka aku dengan mama aku..*



buatmu mama ku yang tersayang....

A Heart Just like Mom

I May not pray often, and I may not pray enough
but when I do, this is all I ask of you..

God please give me a heart just like hers
She loves unconditionally, no matter what, no matter who..

God give me courage to be like her
She's very brave, she makes me unafraid..

God give me wisdom just like hers
She knows everything, big and small, she's there to help through it all..

God give me strength just like hers
She's been knocked down, yet she stands strong for another round..

God give me beauty just like hers
When she smiles it gives me that feeling that everything will be okay,
and all my problems disappear for awhile....

God give me generosity just like hers
She helps the helpless, she never thinks of herself and she's so
un-selfish....

God- someday, if I'm at least half the mom she was to me, I'll know that you were listening On the day that I prayed.


alangkah takutnya aku bila memikirkan kalau aku kehilangan mama satu hari nanti..
ya allah mampukah aku hadapi saat e2.....

"ya allah kau peliharalah ibuku...KAU kurniakanlah kesihatan yang baik buat ibuku..KAU jauhkan segala musibahmu dari ibuku..hanya padamu aku mohon segalanya...AMIN..."

adik sayang mama....muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......


notakakikuberbunyi : SELAMAT HARI IBU buat semua sahabat2 yang membaca N3 nie...semoga hidup korang bahagia bersama anak2 dan suami...xsabar nak sambut mothers day taun depan..heheheh taun nie baby dalam perut lagi...xpa aku cakap nan baby nanti hari nie hari ibu taw baby... :) HUGS dari aku tuk semua yang bergelar ibu.....dan sekali lagi...selamat hari ibu....

8 comments:

Lady of Leisure said...

happy mother s day to yr mom..
:)

Ena said...

Selamat Hari Ibu buat Mama Ida dan buat Ida juge.. Ye lah dah ada feel tu sbb ngah preggy kan!.. :)

ikiqzana said...

selamat hari ibu.. pada mak yus dan yus yg akan bakal jadi ibu..
semoga kita akan menjadi ibu yg baik pada ank2 kita.. amin.

Mimy Hamid said...

mama oh mama...queen of our heart

Dee said...

happy mother's day to u eida..

POSH76 said...

Happy morthers day to ur mum...biar mulut camtu hati bersih dari mulut tak berbunyi tapi hati wallahualam..

aku still nak ucap utk hang gak...sbb hang bertuah dah ada budak kecik kat dlm tu....happy mothers day to u toooo

NeenaAnuar said...

happy mother's day to your mom sis!! bahagiakan dia selagi dia ade yerrr..

Cik Wanie said...

Happy mother's day jugak buat akk:)

dah belated dah pun,
hihihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails