Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Sunday, May 2, 2010

Kahepci

ohhh hari tue..tiba2 kat opis aku teringin nak makan kahepci...
tengah dok buat keja tiba2 jerk terasa nak makan kahepci...
malam tue lak..kebetulan en shukri nak g mydin usj...
langsung aku cakap aku nak makan kahepci....

masuk beli barang dulu dalam mydin...pas tue baru la tuju kahepci..


dinner plate tuk en shukri...
aku makan seketul ayam dia...
hehehehhehehe



nie aku nyer...
berger nan fries...



xdan nak amik gambar..en shukri dah cilok ayam tue...
dia lak lelebih lapar dari aku...
ohhh time2 cam nie memang la ko mintak jerk apa pun..insya-allah la dapat kan..hehehehehe....
alasan baby yang nak makan..so xdapat la en shukri nak tolak kemahuan bini dia nie...
hehehehehehehe....ala xlama dah lagi en shukri..skit bulan jerk lagi ha...
:P


9 comments:

Ena said...

wahhhhhhhh..

cedap nye kfc tu..
nasib baik dah makan mc'd pg tadi.. walaupun tak same ngan kfc.. jd la.. huhu

Mimy Hamid said...

apa la kahepci ko ni...punyalaaku pikir...baca br tau...aku tengok plate cam kenal..KFC rupanya..lawa tull

Siti Shuhadah Zainol said...

baby tingin KFC erk...

intan_blur said...

huaaaaaaaaa..dah lame rasenye aku x mkn benda alah nih..mau 4bln kot...huhuhuhu...mlm ni aku x kira..aku nak mkn juga

Eye_nee said...

kEPOCHI ko yer dpt mkn KeHePci...hahahahaha...

Aujinz said...

hahahahha..

kalau maknye nak makan ape kena kasik, kalau tak anak kuar esok air liur melelehhhhhh jer..

wakakakaka

POSH76 said...

time ni ko cakap apa pun dimakbulkan oleh en shukri...hehe

ratusiput said...

aku mkn dh kehepci aritu...tp peberet aku zingerrrrrrrrrr burger..ehehe...

SURIA AMANDA said...

Saja jer akak kan..goda orang ngan kfc...lapar nih...rehat lambat lagi lak tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails