Followers

Attention...Peringatan dari aku

MOOD MALAS GILA

Cinta Hati Ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY LITTLE PRINCESS

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

TINY DOT

Lilypie Pregnancy tickers

CLICK2 ....Income Pampers & Susu Amani....

Jom Buat Carian

Saturday, May 15, 2010

Waktong & Longyah = LONTONG

hehehehhe tajuk xhangak2 kan...
*sapa penah tengok dulu cita wak tong ngan longyah nie....
ala yang si salleh yaakob ngan ogy berlakon tue...*

sebenarnya...aku nak story pasal menu bekpest aku hari tue...
masa kat opis la nie.....
tiba2 hari tue..teringin nak makan lontong....
nasib la makcik semak..buka gerai nasi lemak dia hari tue..
*kitorang panggil makcik semak..sebab dia buka gerai kat dalam semak skit..ahhaahhaahaha ampun makcik*

dan kebetulan dah memang rezeki aku kot..
tinggal sebungkus jerk lagi lontong huhuhuhuh
nasib aku cepat skit..kot x...harus nangeshhhhhhhh huhuhuhuhhhuhu





my lontong.....
sedap..pedas....semua cukup lengkap...





rasa nak lempang diri sendiri tengok posing gini..
hahahahaha sebenarnya nak posing sambil suap lontong..
tapi xnampak lak sudunya....
wakkakakkakaka
terus cam cam dara sunti sangat kan...




saja nak letak lagi gambar aku banyak2...
hhahahahahahahahah saja nak kasi korang tatap muka aku puas2...
:P matik la verangan divass..walhal orang nak loya tekak tengok muka aku banyak2...

ok2 lah..tanak bebel2 dah....aku nak pikir2 jap...nak g jalan2 mana nyek hari nie..
nak g putrajaya lah...tapi best ke??? korang g mana cuti2 nie...????



5 comments:

A D I A said...

amboi lontong, aku selalu mkn kat klang. sanggup tu gi cari pj-klang. wahh menawan mak buyong ni, letak je pic ko byk.. kata blog sendri hhehee, bukan blog org pun kan hhehehe

Ena said...

heheh..

akak pun dah lame dah tak makan lonting nie.. tingat pulak lontong kakak ipar akak yg niaga tu.. sedap la dier nye lontong.. adehhhhh!!

kalo tak tepek gambo tuan umah gambor sape lagi kan!.. harus la tepek banyak ida.. takkan nak tepek muke akak pulak.. tak pepasal owang kompius masuk salah umah nanti.. hehehehe..

rasenye time nie eda dah pun kuar p jom heboh tu kan!.. bebaik org ramai.. tentunya ramai penyeluk saku.. hati2 ye

Dee said...

sedapnya lontong..teringat lontong kt depan volvo jln chan sow lin..huhuhu..

NeenaAnuar said...

adoii sis!! teruss kite teringin nak makan lontong skg nie! Huhuhuhu....

Siti Shuhadah Zainol said...

lontong? jarang sungguh shu makan lontong.. tp, skrg ni rasa nak makan lontong buatan yusnida yusof..hehehe....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails